Armetra, UAB - finansai ir skolos

Armetra ĮMONĖS FINANSAI

EUR 2022 2021 2020 2019 2018
Finansiniai duomenys:
Pardavimo pajamos 1,670 1,760 3,670 3,250 3,340
Pelnas prieš apmokestinimą
Grynasis pelnas -4,374 -2,841 23 2,840 -1,446
Nuosavas kapitalas 18,639 23,013 25,855 25,832 22,992
Įsipareigojimai 50 40 1 15 24
Ilgalaikis turtas 0 0 0 0 2
Trumpalaikis turtas 18,689 23,053 25,856 25,847 23,014
Turtas viso 18,689 23,053 25,856 25,847 23,016
Finansiniai rodikliai:
Pajamų pokytis y/y -5.1% -52.0% +12.9% -2.7% -37.2%
ROA -23.4% -12.3% 0.1% 11.0% -6.3%
ROE -23.5% -12.3% 0.1% 11.0% -6.3%
Pelno marža -261.9% -161.4% 0.6% 87.4% -43.3%
EBT% - - - - -
Įsipareigojimų / Nuosavybės santykis 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
Pajamos darbuotojui - - - - -

Armetra SUMOKĖTI MOKESČIAI

Mokesčių tipas 2022m. sumokėta suma, € 2023m. sumokėta suma, € 2024m. sumokėta suma, €
Pardavimo pajamos

Armetra SODROS SKOLOS

Skola nuo Skola iki Dienų Sodra Skola, € Ar atidėta?
2018-08-28 2018-08-28 1 2321.25 Ne
Įmonės finansinės padėties analizė
2021 finansiniais metais Bendrovės pardavimo pajamos, palyginti su praėjusiais metais, sumažėjo 52 %. Grynasis nuostolis buvo -2841 EUR. Nepaisant to, kad turto vertė siekė 23 053 EUR, įsipareigojimai sudarė tik 40 EUR, todėl nuosavas kapitalas sudarė 23 013 EUR. Nuosavo kapitalo grąža (ROE) šiuo laikotarpiu buvo neigiama - 12,3 %.

2022 finansiniais metais Bendrovė ir toliau susidūrė su sunkumais, nes pardavimo pajamos sumažėjo maždaug 5,1 %, o bendros pardavimo pajamos siekė 1670 EUR. Dėl to grynieji nuostoliai padidėjo -4374 EUR. Tačiau turto vertė gerokai sumažėjo - iki 18 689 EUR, o nuosavas kapitalas išliko 18 639 EUR dėl mažesnių įsipareigojimų - 50 EUR.

Apskritai šie finansiniai rezultatai rodo, kad per pastaruosius dvejus metus bendrovės pardavimo pajamos ir pelningumas labai sumažėjo. Nepaisant to, kad nuosavas kapitalas išlieka stabilus, ji ir toliau patiria finansinių sunkumų. Vadovybė turės spręsti pagrindines problemas, dėl kurių mažėja pajamos, ir įgyvendinti strategijas, kaip pagerinti efektyvumą ir padidinti pardavimus, siekiant sumažinti nuostolius ir pasiekti ilgalaikį tvarumą.