ARKASA, UAB finansai ir skolos

ARKASA ĮMONĖS FINANSAI

EUR 2023 2022 2021 2020 2019 2018
Finansiniai duomenys:
Pardavimo pajamos 0 0 0 0 0 0
Pelnas prieš apmokestinimą 0 0 0 0 0
Grynasis pelnas 0 0 0 0 0 0
Nuosavas kapitalas 396 396 396 396 396 396
Įsipareigojimai 0 0 0 0 0 0
Ilgalaikis turtas 385 385 385 385 385 385
Trumpalaikis turtas 11 11 11 11 11 11
Turtas viso 396 396 396 396 396 396
Finansiniai rodikliai:
Pajamų pokytis y/y - - - - - -
ROA 0.0% 0.0% 0.0% 0.0% 0.0% 0.0%
ROE 0.0% 0.0% 0.0% 0.0% 0.0% 0.0%
Pelno marža - - - - - -
EBT% - - - - - -
Įsipareigojimų / Nuosavybės santykis - - - - - -
Pajamos darbuotojui - - - - - -

ARKASA SUMOKĖTI MOKESČIAI

Mokesčių tipas 2022m. sumokėta suma, € 2023m. sumokėta suma, € 2024m. sumokėta suma, €
Pardavimo pajamos

ARKASA SODROS SKOLOS

Įmonės finansinės padėties analizė
2020 m. Bendrovė neturėjo pelno prieš mokesčius, grynojo pelno ir pardavimo pajamų. Balanse nurodyta 396 EUR turto, iš kurio nuosavas kapitalas ir įsipareigojimai sudarė 396 EUR, todėl visi įsipareigojimai buvo lygūs nuliui. Nuosavo kapitalo grąžos procentinė dalis buvo 0,0 %. Vėliau, 2021 ir 2022 m., padėtis išliko nepakitusi - bendrovė ir toliau fiksavo panašius rodiklius. Per visus šiuos trejus finansinius metus nebuvo pastebėta jokių reikšmingų bendrovės finansinių rezultatų pokyčių. Jos veikla, atrodo, nesuteikė pakankamai pajamų arba pakankamai pelno, kuris galėtų leisti verslui plėsti savo investicijas arba sumažinti savo skolas. Nepaisant to, kad kiekvienais iš šių metų Bendrovės turto vertė yra 396 EUR, įsipareigojimų trūkumas rodo, kad ji nesiskolina pinigų savo operacijoms, taip sumažindama riziką, susijusią su skolos finansavimu. Tačiau nuosavo kapitalo grąžos procentinė dalis nuolat išliko 0,0 %, o tai rodo, kad bendrovė negali efektyviai panaudoti akcininkų investicijų pelnui gauti. Šie rezultatai rodo, kad per pastaruosius kelerius metus bendrovė susidūrė su sunkumais siekdama gauti pajamų ir plėsti savo veiklą. Ji gali tekti apsvarstyti įvairias strategijas, siekiant pagerinti savo finansinę būklę ir padidinti savo ateities augimo perspektyvas. Tokios strategijos gali apimti pardavimų didinimą, veiklos efektyvumo didinimą, produktų ir paslaugų įvairinimą, investicijas į rinkodaros pastangas arba partnerystės paieškas, kurios gali padėti padidinti veiklos efektyvumą. Apskritai bendrovės pateikti finansiniai duomenys rodo, kad prasidėjo sąstingis, o ne progresas.