SMP Group, MB finansai ir skolos

SMP Group ĮMONĖS FINANSAI

tūkst. EUR 2022 2021 2020 2019
Finansiniai duomenys:
Pardavimo pajamos 153 376 228 235
Pelnas prieš apmokestinimą 13 22 -10 59
Grynasis pelnas 12 20 -10 56
Nuosavas kapitalas 77 87 76 86
Įsipareigojimai 26 6
Ilgalaikis turtas 4 5 5 6
Trumpalaikis turtas 100 88 76 86
Turtas viso 104 93 81 93
Finansiniai rodikliai:
Pajamų pokytis y/y -59.3% +64.7% -2.6% -
ROA 11.8% 21.3% -11.8% 60.6%
ROE 15.8% 22.8% -12.6% 65.1%
Pelno marža 8.0% 5.3% -4.2% 23.9%
EBT% 8.4% 5.8% -4.2% 25.2%
Įsipareigojimų / Nuosavybės santykis 0.3 0.1 - -
Pajamos darbuotojui - - - -

SMP Group SUMOKĖTI MOKESČIAI

Mokesčių tipas 2022m. sumokėta suma, € 2023m. sumokėta suma, € 2024m. sumokėta suma, €
VMI mokesčiai 0 5,593 0
Pardavimo pajamos

SMP Group SODROS SKOLOS

Įmonės finansinės padėties analizė
Analizuojamos bendrovės finansiniai rezultatai 2021-2022 m. labai svyravo. 2021 m. bendrovė demonstravo išskirtinį augimą, kaip matyti iš jos finansinių ataskaitų. Visas bendrovės turtas sudarė 93 299 EUR, nuosavas kapitalas - 87 391 EUR. Pelningumas buvo didelis, o pelnas prieš mokesčius siekė 21 710 EUR, t. y. grynasis pelnas sudarė 19 899 EUR. Nuosavo kapitalo grąža (ROE) buvo didelė - 22,80 %, o grynojo pelno marža - 5,30 %.

Kita vertus, 2022 m. buvo ryškus kontrastas. Nors visas įmonės turtas išaugo iki 103 811 eurų, nuosavas kapitalas sumažėjo iki 77 344 eurų, kartu labai sumažėjo ir pelningumas. Bendrovė uždirbo 12 887 EUR pelno prieš mokesčius ir gavo 12 253 EUR grynojo pelno. 2022 m. pardavimo pajamos, palyginti su praėjusiais metais, sumažėjo -59,3 % ir sudarė 152 958 EUR. Todėl nuosavo kapitalo grąža (ROE) taip pat sumažėjo iki 15,80 %, o grynojo pelno maržos procentinė dalis šiek tiek padidėjo iki 8,00 %.

Apibendrinant galima daryti išvadą, kad 2021-2022 m. bendrovės finansinė pažanga netikėtai pasikeitė. Nors ankstesniais metais buvo stebimas spartus augimas, pastaruoju metu keli rodikliai gerokai sumažėjo. Todėl investuotojai ir suinteresuotosios šalys neabejotinai norėtų suprasti bendrovės strategijas, kaip sušvelninti šį nuosmukį ir atkurti augimo trajektoriją.