Gyvoji medija, MB finansai ir skolos

Gyvoji medija ĮMONĖS FINANSAI

EUR 2022 2021
Finansiniai duomenys:
Pardavimo pajamos 8,501 2,185
Pelnas prieš apmokestinimą 534 16
Grynasis pelnas 507 16
Nuosavas kapitalas 524 17
Įsipareigojimai 43
Ilgalaikis turtas 10,207 13,809
Trumpalaikis turtas 557 7
Turtas viso 10,764 13,816
Finansiniai rodikliai:
Pajamų pokytis y/y +289.1% -
ROA 4.7% 0.1%
ROE 96.8% 94.1%
Pelno marža 6.0% 0.7%
EBT% 6.3% 0.7%
Įsipareigojimų / Nuosavybės santykis 0.1 -
Pajamos darbuotojui - -

Gyvoji medija SUMOKĖTI MOKESČIAI

Mokesčių tipas 2022m. sumokėta suma, € 2023m. sumokėta suma, € 2024m. sumokėta suma, €
VMI mokesčiai 0 158 0
Pardavimo pajamos

Gyvoji medija SODROS SKOLOS

Skola nuo Skola iki Dienų Sodra Skola, € Ar atidėta?
2024-05-15 2024-05-31 17 89.63 Ne
2023-07-24 2024-05-14 296 0.01 Ne
2023-04-18 2023-04-30 13 8.15 Ne
2022-08-02 2022-08-31 30 50.95 Ne
2021-12-01 2021-12-31 31 134.43 Ne
2021-11-30 2021-11-30 1 89.62 Ne
2021-11-25 2021-11-29 5 134.43 Ne
Įmonės finansinės padėties analizė
2021 m. Bendrovės finansiniai rezultatai labai išaugo. Visas turtas buvo įvertintas 13 816 EUR, nuosavas kapitalas sudarė 17 EUR. Pardavimo pajamos per šį laikotarpį sudarė 2 185 EUR. Kalbant apie pelningumą, Bendrovės pelnas prieš apmokestinimą sudarė 16 EUR, grynasis pelnas - 16 EUR, o grynojo pelno marža - 0,7 %. Nuosavo kapitalo grąža buvo didelė - 94,10 %.

Iki 2022 m. bendrovė ir toliau demonstravo didelį įvairių finansinių rodiklių pagerėjimą. Turtas šiek tiek sumažėjo iki 10 764 EUR, tačiau išlaikė gerą balansą, kurio nuosavo kapitalo vertė siekė 524 EUR. Pardavimo pajamos, palyginti su praėjusiais metais, išaugo 289,1 % ir siekė 8 501 EUR. Dėl šio pardavimų padidėjimo pastebimai padidėjo pelnas prieš mokesčius (534 EUR) ir grynasis pelnas (507 EUR). Grynojo pelno marža padidėjo iki 6,0 %, o nuosavo kapitalo grąža - iki 96,80 %.

Apskritai, per abu metus bendrovė padarė didelę pažangą. 2021 m. ji sukūrė tvirtą pagrindą per įspūdingus pelnus, nepaisant to, kad jos pajamos buvo mažesnės. Tačiau 2022 m. Bendrovė pasiekė puikų pajamų augimą, kartu su didesnėmis pelno maržomis ir didesne nuosavo kapitalo grąža. Šie rezultatai rodo, kad strategija buvo tinkamai įgyvendinta, daugiausia dėmesio skiriant rinkos dalyvavimui didinti ir veiklos efektyvumui optimizuoti.