Kokią įtaką Lidl atėjimas turėjo mažmeninės prekybos rinkai?

Picture of Scoris

Scoris

Lietuvos verslo ekspertai

Lidl atėjimas į rinką labai plačiai nuskambėjo, bet neteko niekur užmatyti aftermath – ar didelio žaidėjo atėjimas į rinką pakeitė konkurencinę aplinką ir kaip? Jei jums, kaip ir man toks klausimas rūpi – tai tikiuosi, kad ši analizė atsakys į visus klausimus.

Ar didelio žaidėjo atėjimas į rinką pagerino konkurenciją?

Taip. Herfindahl-hirschman indeksas (HHI), matuojantis verslo koncentraciją labai ryškiai sumažėjo nuo 23,5% iki 16.7%. BET… Koncentracija išlieka aukšta. HHI>20% – indikuoja oligopoliją. HHI>10% rodo aukštą koncentraciją. Ideali konkurencija kai HHI<1%.

Iš kurio senbuvo Lidl atėmė rinkos dalį?

Iš esmės Maximos. Truputį Iki, Vos vos Rimi. Norfa ir mažieji rinkos žaidėjai nebuvo paveikti.

Kiti mūsų pranešimai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *